MİTSUBİSHİ YETKİLİ SERVİS
0(212) 278 59 69
Yetkili Servis
klima-alirken

Bahadır  Teknik

Bahadır Teknik, 2004 yılında İstanbul’da kuruldu. Kısa zaman içinde Mıtsubıshı Electrıc Turkey kalitesiyle İstanbul’un önde gelen klima yetkili servisleri arasında yerini aldı. Zamanla daha fazla kitleye ulaştı ve Türkiye’nin her yerine nitelikli ve profesyonel hizmet verebilmek adına 2013 yılında İstanbul Anadolu yakasında 2. şubesini açtı.

Bahadır Teknik, 2018 yılında Mıtsubıshı Electrıc Turkey Klima Sistemleri tarafından hazırlanan uygulamalı ve yazılı sınavlarda başarılı olarak merkez servis yetkilisi olmaya hak kazandı.

Salt müşteri memnuniyeti bakış açısıyla yoluna devam eden Bahadır Teknik, çalışma alanlarına her gün yenilikler ekleyerek dinamik ve güvenilir ekibiyle birçok projelere imzasını attı ve atmaya da devam etmektedir.

Yönetim Politikası

Mitsubishi Electric Group, Şirket Misyonu ve Yedi Rehber İlkesi ışığında kurumsal sosyal sorumluluk (KSS) girişimlerini kurumsal yönetiminin en önemli bileşeni olarak konumlandırmıştır. Bu bağlamda Grup, toplumun karşı karşıya kaldığı çeşitli zorlukları gidermeyi amaçlayan girişimleri için paydaşlarının takdirini kazanmayı arzulamaktadır. Bunun yanı sıra toplumun, müşterilerin, hissedarların ve çalışanların güvendiği bir kuruluş olma ve gerçekleştirdiği iş faaliyetleriyle onların memnuniyetini sağlama amacını gütmektedir.

Bu zorlukları küresel ölçekte değerlendiren Grup, çevresel sorunlar ile kaynak ve enerji sorunlarına ilişkin çözümler sunmak amacıyla enerji tasarruflu ürünleri ve sistemleri desteklerken, aynı zamanda sosyal altyapının kalkınmasına da yardımcı olmaktadır. Böylelikle Grup, “sürdürülebilirlik” ve “güvenlik, emniyet ve konforu” aynı anda mümkün kılan bir refah toplum oluşturmaya katkı sağlayabilen “dünyanın önde gelen yeşil şirketlerinden” biri olarak güncel çevre meselelerine yönelik şirket misyonunu hayata geçirmektedir

iku

Yedi Rehber İlke

  1. Güven
    Toplumla, müşterilerle, hissedarlarla, çalışanlarla ve iş ortaklarıyla karşılıklı güven ve saygıya dayalı ilişkiler kurmak.
  2. Kalite
    Benzersiz kaliteye sahip en iyi ürün ve hizmetleri sunmak.
  3. Teknoloji
    Araştırma ve geliştirme faaliyetlerini destekleyerek ve teknolojik yenilikler getirerek yeni pazarlara öncülük etmek.
  4. Vatandaşlık
    Global bir oyuncu olarak toplulukların ve toplumun bütününün gelişmesine katkıda bulunmak.
  5. Etik ve Uyum
    Her girişimimizde yürürlükteki yasalarla ve yüksek etik standartlarla uyumlu olarak çalışmak.
  6. Çevre
    Doğaya saygı göstermek ve küresel çevreyi korumak ve geliştirmek için çalışmak.
  7. Büyüme
    Gelecekteki büyümenin temelini adil kazançla oluşturmak